Reklamace
DŮLEŽITÉ!
Při přebírání zásilky od přepravce zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozena, nepřebírejte ji! Reklamaci poškozené zásilky musíte uplatnit přímo u přepravce! My zpětně nejsme schopni reklamaci na převzatou zásilku vyřídit, tudíž nebude námi uznána!
Vyskytnou-li se na dodaném zboží v průběhu záruční doby (záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží) vady, jste oprávněni tyto vady reklamovat.
Reklamaci vad zboží učiňte písemně na adresu sídla firmy:
Ing. Helena Kubicová
Habrová 178 Lešany
277 51 NELAHOZEVES
Reklamované zboží zašlete spolu s kopií dokladu o koupi na výše uvedenou adresu a zároveň v písemné reklamaci uveďte vady a jakým způsobem se projevují.
Za neoprávněnou bude považována reklamace v případě, že k vadě došlo používáním zboží jiným způsobem než je uvedeno v návodu k němu, běžným opotřebením nebo poškozením, nesprávnou manipulací, nesprávným skladováním, neodborným zásahem kupujícího či třetí osoby nebo v důsledku živelních pohrom.