HLAVNÍ STRÁNKA | JAK NAKUPOVAT | DODÁNÍ ZBOŽÍ A PLATBA | REKLAMACE | OBCHODNÍ PODMÍNKY | O NÁS | KONTAKT |





Možnosti dopravy


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Dodání zboží a platba

 

NÁBYTEK (postele, matrace apod.)Vám zašleme prostřednictvím:

 

                   male-logo

 

Dodání balíku Česká pošta garantuje následující pracovní den po dni podání (o předání balíku přepravní společnosti Vás vždy informujeme). Kurýr Vás bude telefonicky či e-mailem kontaktovat ohledně termínu a času dodání balíku.

              NA DOBÍRKU 480,- Kč        Objednané zboží zaplatíte při předání zboží hotově.
            
              PLATBA PŘEDEM  380,-    Po objednání zboží v našem  e-shopu  Vám  pošleme e-mail s výzvou             
                                                           k zaplacení objednaného zboží, jakmile bude platba připsána náš účet,
                                                           bude Vám zboží zasláno.

 

OUTDOOROVÉ VYBAVENÍ Vám zašleme prostřednictvím:

KURÝR      

 

Dodání balíku přepravní společnost DPD garantuje následující pracovní den po dni podání (o předání balíku přepravní společnosti Vás vždy informujeme). Pracovník přepravní společnosti Vás bude telefonicky či e-mailem kontaktovat ohledně termínu a času dodání balíku.

              NA DOBÍRKU 119,- Kč        Objednané zboží zaplatíte při předání zboží hotově.
            
              PLATBA PŘEDEM  89,-    Po objednání zboží v našem  e-shopu  Vám  pošleme e-mail s výzvou             
                                                           k zaplacení objednaného zboží, jakmile bude platba připsána náš účet,
                                                           bude Vám zboží zasláno.

________________________________________________________________________________________________________

DŮLEŽITÉ!       

Při přebírání zásilky od přepravce zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozena, nepřebírejte ji! Reklamaci poškozené zásilky

musíte uplatnit přímo u přepravce! My zpětně nejsme schopni reklamaci na převzatou zásilku vyřídit, tudíž nebude námi uznána!                    

    


     OSOBNÍ PŘEVZETÍ  0,-  


Zboží si můžete vyzvednout i OSOBNĚ v místě sídla firmy na adrese: 

                                Habrová 178 Lešany, 277 51  NELAHOZEVES

Jakmile  bude   pro   Vás  zboží  připraveno  k  vyzvednutí,  budeme  Vás   kontaktovat  a  doporučujeme 
si domluvit přesný termín a čas převzetí. V případě osobního odběru akceptujeme pouze platbu HOTOVĚ!
 
 

  






 


 



Copyright 2007-2018 (c) všechna práva vyhrazena
------------------Výměnný reklamní prostor a odkazy------------------

   
  

         

E-shop s dárky a doplňky do bytu, domu a zahrady.

 


Provozovatel těchto webových stránek neručí za obsah těchto reklamních bannerů a jimi propagovaných webových stránek