HLAVNÍ STRÁNKA | JAK NAKUPOVAT | DODÁNÍ ZBOŽÍ A PLATBA | REKLAMACE | OBCHODNÍ PODMÍNKY | O NÁS | KONTAKT |





Možnosti dopravy


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Dodání zboží a platba

 

NÁBYTEK (postele, matrace apod.) Vám zašleme prostřednictvím přepravní spolčnosti FOFR.

Dodání balíku FOFR garantuje následující pracovní den po dni podání (o předání balíku přepravní společnosti Vás vždy informujeme). Kurýr Vás bude telefonicky či e-mailem kontaktovat ohledně termínu a času dodání balíku.

              NA DOBÍRKU          650 Kč    Objednané zboží zaplatíte při předání zboží hotově.
            
              PLATBA PŘEDEM  580     Po objednání zboží v našem  e-shopu  Vám  pošleme e-mail s výzvou             
                                                              k zaplacení objednaného zboží, jakmile bude platba připsána náš účet,
                                                              bude Vám zboží zasláno.

 

OUTDOOROVÉ VYBAVENÍ Vám zašleme prostřednictvím:

KURÝR      

 

Dodání balíku přepravní společnost DPD garantuje následující pracovní den po dni podání (o předání balíku přepravní společnosti Vás vždy informujeme). Pracovník přepravní společnosti Vás bude telefonicky či e-mailem kontaktovat ohledně termínu a času dodání balíku.

              NA DOBÍRKU 119,- Kč        Objednané zboží zaplatíte při předání zboží hotově.
            
              PLATBA PŘEDEM  89,-    Po objednání zboží v našem  e-shopu  Vám  pošleme e-mail s výzvou             
                                                           k zaplacení objednaného zboží, jakmile bude platba připsána náš účet,
                                                           bude Vám zboží zasláno.

________________________________________________________________________________________________________

DŮLEŽITÉ!       

Při přebírání zásilky od přepravce zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozena, nepřebírejte ji! Reklamaci poškozené zásilky

musíte uplatnit přímo u přepravce! My zpětně nejsme schopni reklamaci na převzatou zásilku vyřídit, tudíž nebude námi uznána!                    

    


     OSOBNÍ PŘEVZETÍ  0,-  


Zboží si můžete vyzvednout i OSOBNĚ v místě sídla firmy na adrese: 

                                Habrová 178 Lešany, 277 51  NELAHOZEVES

Jakmile  bude   pro   Vás  zboží  připraveno  k  vyzvednutí,  budeme  Vás   kontaktovat  a  doporučujeme 
si domluvit přesný termín a čas převzetí. V případě osobního odběru akceptujeme pouze platbu HOTOVĚ!
 
 

  






 


 



Copyright 2007-2023 (c) všechna práva vyhrazena
------------------Výměnný reklamní prostor a odkazy------------------

   
  

         

 


Provozovatel těchto webových stránek neručí za obsah těchto reklamních bannerů a jimi propagovaných webových stránek